با حضور فرماندهان، رؤسای عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس و مسئولان استانی، آیین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نیروی زمین ارتش در استان‌های اصفهان و فارس به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

با حضور فرماندهان، روئسای عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس و مسئولان استانی، آیین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نیروی زمین ارتش در استان‌های اصفهان و فارس به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۲۸۰ نفر از همسران و فرزندان کارکنان پایور یگان‌های نیروی زمینی ارتش مستقر در استان‌های اصفهان و فارس به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد در رشته‌های حفظ (۲۵، ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵، ۳، ۱ و حفظ کل)، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و اذان پسران به مدت سه روز برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم جابرآباد زردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این دوره از مسابقات گفت: از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی ترویج فرهنگ قرآن، رشد و تعالی شخصیت دینی و مذهبی خانواده‌ها و فرزندان و آشنایی آنها با معانی و زیبایی‌های کلام الهی است که به تدریج باعث انس و تدبر بیشتر با قرآن می‌شود.

او در ادامه افزود: تربیت فرزندان قرآنی از افتخارات ماست و اشاعه فرهنگ قرآنی در خانواده‌های نیرو‌های مسلح نه تنها رستگاری افراد بلکه رستگاری جامعه را به دنبال دارد و آشنایی بیشتر خانواده‌ها و به ویژه فرزندان با این کتاب بزرگ آنها را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش او برای تخریب مبانی اعتقادی و اخلاقی آنان حفظ می‌کند.

حجت الاسلام مرادی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد هم گفت: آینده کشور به دست با کفایت جوانان قرآنی ساخته می‌شود به شرط اینکه همواره در سایه هدایت‌های قرآن گام بردایم و من مطمئن هستم که همگان با آشنایی با قرآن و تعلیمات حیات بخش اسلام راه سعادت و خوشبختی را می‌پیمایند خصوصا جوانان و نو جوانان عزیزی که در سایه قرآن می‌توانند در آینده افرادی دانشمند، پیشگام، پاک و مؤمن باشند و به کشور خود کمک کنند، امیدوارم میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات قرآن بوده باشیم و توانسته باشیم رضایت خانواده‌ها و متسابقین قرآنی را جلب کنیم.

گفتنی است از نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهداء لوح و هدیه تجلیل شد و این نفرات به مرحله نیروی زمینی ارتش که در مرداد ماه آینده برگزار خواهد شد راه یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.