عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سفر خود به سیستان و بلوچستان از پروژه‌های انجام شده در بخش‌های مختلف فرودگاه‌های زاهدان و زابل بازدید کرد.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ؛ حسن امجدی عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سفر خود به استان سیستان و بلوچستان  از جمله؛ ترمینال حج، ترمینال پرواز‌های داخلی، محاوط و جاده دسترسی به انبار بار غیرهمراه، ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی، واحد‌های اداری و ادارات عملیات فرودگاهی و هوانوردی در فرودگاه زاهدان و ترمینال، محاوط و بخش‌های عملیاتی و اداری فرودگاه شهدای زابل بازدید و ضمن دیدار با کارکنان در خصوص نیازمندی‌ها و مشکلات با آنان گفتگو کرد.

مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با تشریح کامل وضعیت فرودگاه و عمده‌ترین نیاز‌های شناسایی شده در این فرودگاه‌ها و همچنین در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های فعلی و برنامه‌های آتی و اولویت بندی پروژه‌ها براساس اهداف شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گزارشی ارائه کرد و بر رعایت کیفیت در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد. 

بازدید عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه‌های زاهدان و شهدای زابل

حسن امجدی در پایان از خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های سیستان بلوچستان در خصوص تغییرات و‌تحولات کالبدی و فرآهم نمودن امکانات و‌خدمات مورد نیاز فرآیند حرکت مسافر و‌جامه دان در فرودگاه‌های زاهدان و زابل، تقدیر و تشکر کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار