سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل ایمنی برای مساجد، حسینیه‌ها و تکایا به شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران گفت: در آستانه ماه محرم و آغاز ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) دستورالعمل ایمنی را برای ارتقا ایمنی حسینه‌ها، تکایا و مساجد به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ابلاغ کردیم و آنان موظف به اجرای پروتکل‌ها و موارد مطرح شده در آن هستند.

وی اضافه کرد: همزمان با آغاز ماه محرم و به مناسبت عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) و برپایی موکب و تکایای عزاداری در سطح شهر تهران، به دلیل اهمیت رعایت مسائل سلامت، ایمنی و محیط زیست و پیشگیری از خطرات بالقوه و آسیب رسان به شهروندان، دبیرخانه HSE شهرداری تهران دستورالعمل سلامت، ایمنی، و محیط زیست (HSE) مساجد، هیات و تکایا را به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ و اقدام به اجرا کرد.

سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مستقر است، افزود: براین اساس اماکن مذکور توسط ادارات HSE مناطق ۲۲ گانه مورد بازرسی قرار می‌گیرند و به تبع آن عدم انطباق‌های احتمالی و خطرات کنترل نشده شناسایی شده و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

موسوی گفت: همچنین ناظران دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE مناطق به صورت مستمر در طول ایام سوگواری از طریق بازدید میدانی بر حسن اجرای بازرسی‌های ادارات HSE نظارت خواهند داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۰ تير ۱۴۰۳
فقط تهران عزادار داره لطفا کل کشور رو نظارت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۰ تير ۱۴۰۳
هر تکیه ای ترافیک بیش از ده بیست متر درست کرد فورا باید آتیش زده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۰ تير ۱۴۰۳
ای کاش تهرانی ها بیان و محله های سوت و کور فاز۱۱ پردیس هم تکیه و هیئت راه بندازن ثواب داره...بچه های ما درکی از محرم ندارن چون نه مسجدی نزدیکمون هست نه هیئتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۰ تير ۱۴۰۳
از مزایای مسکن مهر بدون مطالعات
آخرین اخبار