نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانشجویان نخبه و نمونه نیاز‌های استان را شناسایی و در راستای رفع آنها تلاش کنند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در آیین تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر لزوم استفاده از توان نخبگان در حل مسائل استان، افزود: در این عرصه تزکیه نفس، تلاش و کوشش وافر، احساس مسئولیت در برابر خانواده و جامعه و برنامه‌ریزی برای نیل به اهداف رفیع و بلندمدت باید همیشه و در همه حال مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به کسب عناوین برجسته علمی، پژوهشی و فرهنگی توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: کسب این موفقیت‌ها افتخار بزرگی برای استان است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تقدیر از دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه‌های مختلف افتخارات متعددی برای استان کسب کرده که مایه مباهات برای عموم مردم منطقه است و امیدواریم این روند بیش از پیش تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این دیدار با اشاره به فعالیت‌ها و افتخارات این دانشگاه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور رتبه ۲ را کسب کرده است.

اسماعیل چمنی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید در حوزه علم و فناوری فعالیت کنیم، افزود: از دولت چهاردهم انتظار می‌رود با حمایت از دانشگاه‌ها، زمینه رشد علمی کشور را بیش از پیش فراهم کند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی هم با بیان اینکه این دانشگاه در سال جاری در حوزه‌های مختلف افتخارات زیادی کسب کرده است، گفت: در سی و یکمین دوره انتخاب دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعداد یک هزار و ۱۷۶ درخواست اولیه در سامانه مربوطه ثبت شد که پس از بررسی و داوری ۱۹ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شدند که سه نفر از منتخبان از دانشگاه محقق اردبیلی بود.

اسماعیل گلی با بیان اینکه برای انتخاب دانشجوی نمونه کشوری معیار‌های مختلفی از جمله آموزش، پژوهش، مقالات علمی و پژوهشی، طرح‌های تحقیقاتی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان بررسی می‌شود، افزود: امسال تعداد دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه محقق اردبیلی بی‌نظیر بود به طوری که یکی از این سه نفر رتبه اول کشور را کسب کرد.

او با اشاره به کسب عنوان برگزیده جایزه البرز توسط ۲ نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز بیان کرد: بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ توسط خیر نیک اندیش مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و هر ساله جایزه البرز به برگزیدگان علمی کشور در سطوح دانشمندان، فناوران، طلاب و دانشجویان با هدف اشاعه علم و فرهنگ اعطا می‌شود.

بر اساس این گزارش، میلاد پیران دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی و سیدکریم تهامی دانشجوی دکتری علوم باغبانی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان ارزشمند و افتخارآفرین برگزیده شصت و دومین سال جایزه البرز در سال ۱۴۰۳ و میلاد پیران دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، سیدکریم تهامی دانشجوی مقطع دکتری علوم باغبانی و مهدی نقی‌زاده‌باقی دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سی و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه کشور را کسب کردند.

در این آیین از دانشجویان نمونه کشوری و برگزیده البرز دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.