بنیاد نخبگان برای اجرایی کردن شعار سال و مشارکت‌دهی مردم در امور کشور، نخستین گفتاورد ملی با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» را برگزار کرد.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان کشور در افتتاحیه این مراسم گفت: این رویداد ملی که بستری برای ارائه چرخش‌های تحول‌آفرین است در محور‌های مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی و سیاست برگزار می‌شود.

او با بیان جزییات این رویداد ملی تصریح کرد: در نخستین گفتاورد ملی نخبگان افراد در هر سطح از تحصیلات و در هر حرفه و شغلی می‌توانند ایده‌های خود را در راستای رفع مساله و مشکلی از کشور در این رویداد ثبت و در این رقابت شرکت کنند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه با دعوت از همه اقشار مردم استان برای شرکت در این رویداد ملی یادآور شد: در مرحله منطقه‌ای این رویداد شرکت‌کنندگان استان‌های تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم و مرکزی ایده‌های خود را به دبیرخانه ارسال می‌کنند و پس از رقابت با یکدیگر ایده‌های برتر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

 کیخایی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند ایده‌های خود را تا ۲۸ خرداد به آدرس اینترنتی bmn.ir ارسال کنند، افزود: ایده‌هایی که به مراحل نهایی برسند علاوه‌بر جایزه نقدی دریافت می‌کنند بلکه برای پیاده‌سازی این ایده نیز اعتبار مناسبی اختصاص داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.