سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در لحظه سرقت خبر داد. 

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، عوامل کلانتری ۱۰۲ پاسداران در ساعت ۵ بامداد روز گذشته حین گشت زنی در موقعیت خیابان "جعفریان" تهران متوجه باز بودن درب یکی از ساختمان‌های مسکونی شدند.

وی افزود: برای بررسی موضوع عوامل گشت کلانتری وارد عمل شدند و محل مورد نظر را تحت مراقبت قرار داند و پس از مدت کوتاهی فردی از داخل ساختمان خارج و با مقدار زیادی لوازم به سمت یک دستگاه خودرو رفت.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه با نزدیک شدن ماموران به این فرد، متهم ابتدا قصد متواری شدن از محل را داشت ادامه داد: متهم هنگامی که ماموران را سد راه خود دید با یک قبضه سلاح سرد به سمت آن‌ها حمله ور شد که با آمادگی و هوشیاری عوامل پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: با دستگیری سارق، ماموران وارد گام بعدی از تحقیقات پلیسی شدند و به دست آوردند متهم ۳۶ ساله با تخریب قفل‌های انباری سه واحد مسکونی در ساختمان تعداد زیادی شیر آلات، ابزار آلات، موجود در انباری‌های این ساختمان را ربوده است.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه مالکین انباری‌ها شناسایی شدند خاطر نشان کرد: متهم در همان تحقیقات اولیه به ۵ فقره سرقت مشابه اعترف کشف چزئیات پرونده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: انباری‌ها و مشاعات ساختمان را به دوربین مداربسته مجهز کنند و از قفل‌های ضد سرقت برای بستن درب انباری استفاده کنند تا از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری نموده و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک حتما با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس حاصل نمایند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۸ تير ۱۴۰۳
چه فایده قوه قضائیه احکام شرعی و اسلامی را اجرا نمی کند و فردا آزادانه در منطقه جولان میده.
آخرین اخبار