در دیدار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی، با مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری، بر اهمیت اجرای ضوابط ایمنی در پروژه‌های سرمایه گذاری، تأکید شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در این نشست، با اشاره به اجرای ضوابط ایمنی در پروژه‌های سرمایه گذاری در کرمان، گفت: پیشرفت و ارتقای سطح ایمنی، نیاز جامعۀ امروز به‌خصوص استفاده از ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی در بهبود سطح ایمنی، راه‌گشا خواهد بود.

ابراهیم بابایی، افزود: در راستای تحقق این مهم و پویایی پروژه‌های سرمایه گذاری که منفعت آن برای شهر و جامعه است، همۀ توان خود را به‌کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، آمادگی لازم در زمینۀ برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان و کارکنان پروژه‌های سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح ایمنی و پیشگیری از حوادث را دارد.

همچنین در این دیدار مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری نیز بیان کرد: فرایند‌ها در حوزۀ پیشگیری از حوادث با توجه به ماهیت مردمی بودن پروژه‌های سرمایه گذاری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قاسم بابایی افزود: شهرداری کرمان با ایجاد بستر مناسب و تسهیل روند اجرایی و رفع موانع از سرمایه گذاران، ازایده‌های نوین آنها در این حوزه استقبال می‌کنند که این امر از مهمترین دلایل ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران پروژه‌های شهری است.
 
 وی تصریح کرد: برای ارتقای ایمنی در پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر کرمان، از تجارب مدیران سازمان آتش‌نشانی استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار