مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از برگزاری اردو‌های تلفیقی زیارتی-آموزشی برای ۱۰۴۵ مددجوی کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

 ناصر عسکری نژاد در خصوص برنامه‌های کمیته امداد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابستان امسال هزارو۴۵ نفر از دانش آموزان، دانشجویان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به اردو‌های آموزشی و زیارتی اعزام شده و می‌شوند.

 وی افزود: برای دانش‌آموزان و دانشجویان سرفصل‌های مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و برنامه‌های مناسبتی تدارک دیده شده است که یکی از برنامه‌های مهم، اردو‌هایی است که در قالب عناوین مختلف برای دانش‌آموزان مددجو برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: برگزاری اردو‌های زیارتی از برنامه‌های کمیته امداد برای ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی نقش زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی بین مددجویان خواهد داشت، گفت: ایجاد انس، الفت، تقویت روحیه جامعه پذیری، ایجاد زمینه مناسب برای تمرین زندگی دسته جمعی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و تعمیق باور‌های دینی جامعه مورد هدف، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی، پرورش فضای معنوی و ولایت مداری در میان مخاطبان از اهداف اجرای اردو‌های فرهنگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار