مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۱۳۵ آشپزخانه اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم در استان راه اندازی شد و فعالیت آنها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در مراسم آغاز پویش اطعام و احسان حسینی در بیرجند گفت: این پویش در قالب طبخ و توزیع غذای گرم همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در استان آغاز به کار کرد.

وی هدف از این پویش را ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری عنوان کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و خیران از اول محرم تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی ۱۳۵ آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان اظهار کرد: در قالب این پویش، اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمامی هزینه‌ها را خیران و نیکوکاران متعهد شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۰ آشپزخانه اطعام حسینی در استان راه اندازی شد گفت: بیش از ۵۷۰ هزار پرس غذای گرم، پنج هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

عرب عنوان کرد: واریز به شماره کارت ۷۹۵۰-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، نرم افزار بله یا سایت امداد emdad.ir و مراجعه حضوری به ۲۱ اداره اجرایی و ۱۴۹ مرکز نیکوکاری فعال در استان از جمله روش‌های مشارکت در طرح خداپسندانه اطعام حسینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار