معاون امور ورزش شهرداری همدان گفت: مجهزترین مجموعه آبی سرپوشیده همدان وابسته به شهرداری پس از انجام تعمیرات و بهسازی بازگشایی شد.

هادی بلوری نوین گفت: این مجموعه آبی با بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه طی سه ماه تعمیر و استانداردسازی شد.

او گفت: مجموعه آبی شهرداری همدان داری ۲ استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سرسره و سایر امکانات تفریحی و رفاهی است که در دسترس عموم مردم قرار دارد.

 معاون امور ورزش شهرداری همدان گفت: این مجموعه مدرن‌ترین مجموعه آبی و تفریحی استان همدان به شمار می‌رود که در بخش آبی روزانه آماده سرویس دهی به یک هزار علاقه‌مند به ورزش شنا است.

بلوری گفت: زیربنای این مجموعه آبی سه هزار و ۳۰۰ متر مربع در دو طبقه و دارای دو استخر مجزاست، در یکی از استخر‌ها ۲ سرسره پیچ برای ایجاد نشاط در بین نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به ورزش‌های آبی به طول ۵۳ متر طراحی و نصب شده، همچنین در قسمت کم‌عمق استخر اصلی نازل‌هایی طراحی شده که ویژه آب درمانی برای بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او از متحرک بودن سقف قسمت استخر اصلی برای تبدیل به استخر تابستانی و زمستانی خبر داد و افزود: تبدیل استخر اصلی این مجموعه به استخر تابستانی و زمستانی از طریق باز کردن سقف از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه محسوب می‌شود.

 معاون امور ورزش شهرداری همدان در خصوص امکانات دیگر این مجموعه آبی و تفریحی گفت: سونای خشک و بخار، جکوزی با ظرفیت ۱۲ نفر همزمان دارای تصفیه آب با سامانه کلرزنی گازی و سایر امکانات ورزشی در این استخر ایجاد شده است.

بلوری گفت: روز‌های شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۲ و ۳۰ دقیقه استخر مخصوص بانوان است و سایر روز‌ها نیز آقایان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار