ماجرای پلمب تنها استخر شنا در رزن چه بود؟

تنها استخر شنای شهرستان رزن با جمعیتی نزدیک به یکصدهزار نفر به دلیل تخلفات محرز توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هماهنگی با عوامل انتظامی پلمب شد.

نظارت بر عملکرد بهره برداران اماکن واگذاری شده ورزش استان همدان یکی از سیاست‌های اصلی مدیران این مجموعه است و در همین راستا، استخر سرپوشیده رزن به دلیل برخی تخلفات پلمب شد.

ماجرای پلمب این استخر به ۲۴ ساعت گذشته باز نمی‌گردد بلکه چندین بار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تذکر‌های جدی را ارایه داده و حتی مدیرکل این اداره به صورت شخصی هشدار‌های قانونی را صادر کرده بود.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عصر پنجشنبه در بازدید سرزده از این استخر سرپوشیده، ضمن رویت تخلفات صورت گرفته به ویژه در حوزه تاسیساتی استخر و برخی موارد خاص، دستور به پلمب داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در یکسال اخیر به صورت مستمر و البته سرزده از مکان‌های ورزشی تحت اجازه بخش خصوصی و حتی هیات‌های ورزشی بازدید کرده و با هیچ فردی در خصوص حفظ اموال بیت المال و سلامت تعارف ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در خصوص پلمب استخر شنای رزن گفت: بهره برداران این استخر به تذکرات توجه نکردند و سوء مدیریت باعث شد تا تصمیم به پلمب بگیریم.

حقیقی افزود: این استخر از هزینه بیت المال ساخته شده و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود و متاسفانه در بخش تاسیسات شاهد بی‌توجهی بودیم.

وی اضافه کرد: نواقص و تخلفات صورت گرفته در مدیریت این استخر گزارش شده و مراجع قضایی نسبت به برخورد قانونی اقدام خواهند کرد.

حقیقی بیان کرد: ضعف شدید مدیریتی در نگهداری تجهیزات و اموال بیت المال مدیریت این استخر بار‌ها مورد تذکر قرار گرفته و اصلاح نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: در طول هفته بازدید‌های دوره‌ای و سرزده از شهرستان‌های استان داریم و انتظار است روسای شهرستان نیز نظارت‌های خود را بیشتر و قوی‌تر کنند.

وی افزود: در این بازدید‌ها هدف ما حفظ اموال بیت المال و سلامت مردم استان است و در این راستا با هیچ فردی تعارف نداریم.

حقیقی خاطرنشان کرد: به طور قطع این نظارت‌ها تشدید خواهد شد و بهره برداران که نتوانند در راستای منافع مردم و دولت کار کنند برخورد و قرارداد‌های آنان لغو خواهد شد.

برچسب ها: استخر ، پلمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.