مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: تامین امنیت، حمایت از سرمایه گذاران در حوزه دامپزشکی ضروری است.

مهدی فیضی گفت: فعالیت‌های دامپزشکی در دورترین و صعب العبورترین مناطق کوهستانی استان نیز انجام می‌شود و این نشان می‌دهد که دامپزشکی یک ارگان تخصصی سلامت محور جامعه است و از هرگونه سرمایه گذاری در بخش زیرساخت‌های این حوزه باید با جدیت حمایت شود.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در بخش زیرساخت‌های اقتصادی سبب ارتقای بهره وری، افزایش تولید و رشد اقتصادی می‌شود، افزود: جلب اعتماد، امنیت سرمایه گذار و حمایت از سرمایه گذار نیز از مهمترین مؤلفه‌های سرمایه گذاری است که باید به آن توجه ویژه داشت.
به گفته او، تشویق و حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال علاوه بر تضمین امنیت غذایی، سبب سلامت اقتصادی جامعه و اعتماد عمومی شده و تحقق عدالت اقتصادی را به همراه دارد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه دام و طیور و حمایت از سرمایه گذاران بخش تولید موادغذایی افزود: رشد اقتصادی پایدار در حوزه دامپروری استان اردبیل با سرمایه گذاری در بخش زی ساخت‌های دامپزشکی محقق می‌شود.
احد بیوته وظایف دامپزشکی در حوزه تأمین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه را با اهمیت و حساس خواند و گفت: اعتقاد راسخ دارم سرمایه گذاری در این حوزه یکی از پیش نیاز‌های رشد اقتصادی پایدار است.
او با اعلام حمایت از سرمایه گذاری در بخش دامپزشکی بیان کرد: اشتغال تابعی از سرمایه گذاری است و رابطه معنی داری بین سرمایه گذاری، اشتغال و رشد اقتصادی پایدار حاکم است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: دامپزشکی یکی از حرفه‌های مهم اشتغالزا بوده و قابلیت و ظرفیت بالای دامپروری استان ضرورت توجه به این این حرفه مهم را مضاعف می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.