مدیر عامل شرکت تویع برق خراسان شمالی گفت: ۷۰ هزار مشترک برق استان در نخستین مرحله از جوایز پویش با انرژی بیش از ۶۵۰ میلیون تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

 حسن چاهی گفت: با توجه به برگزاری پویش با انرژی و استقبال گسترده مشترکان برق از جوایز این پویش، خوشبختانه بر اساس داده‌های موجود تا پایان خرداد ماه حدود ۷۰ هزار مشترک مشمول پاداش این دوره شده اند.
او گفت: این میزان، باعث صرفه جویی بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلووات ساعت برق شده است که از سایر شهروندان تقاضا داریم برای همراهی سایر مشترکان و بهره منده از میلیارد‌ها ریال جایزه به این پویش بپیوندند.

مدیر عامل شرکت تویع برق استان گفت: مشترکانی که اقدام به صرفی جویی کنند از جوایز ارزنده‌ای همچون خودرو و کمک هزینه خرید لوازم برقی بهره‌مند خواهند شد.
چاهی گفت : این شرکت از همه ظرفیت‌های موجود برای پایداری شبکه برق استان به ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، تجاری و ... به عمل آورده است تا شاهد بروز هیچ گونه اختلالی در تامین برق مورد نیاز هموطنان نباشیم..
۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و روستایی خراسان شمالی از برق برخوردارند و ۴۱۴ هزار مشترک برق در بخش‌های تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاوزی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.