استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور باشکوه مردم استان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

علی احمدزاده ضمن قدردانی از حضور پرشور و با مشارکت بالای مردم استان گفت: خوشبختانه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری با حضور پرشور و چشم گیر مردم ایران و استان به پایان رسید.

استاندار افزود: مردم استان در دور دوم انتخابات به خوبی پای کار آمدند و جزء سه استان با مشارکت بالا قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: ۳۸۰ هزار نفر از مردم استان در دور دوم انتخابات شرکت کردند و مشارکت ۶۷.۵ درصدی رقم خورد.

استاندار با اشاره به اینکه همه ملت ایران پیروز دور دوم انتخابات هستند، گفت: به آقای پزشکیان و همه هواداران رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم در دوران ریاست جمهوری آقای پزشکیان شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور باشیم.

احمدزاده بیان کرد: رقابت تمام شد و حالا زمان رفاقت است و باید همه دست در دست هم زیر نظر رهبر معظم انقلاب از دولت و رئیس جمهور منتخب ملت حمایت کنیم و امیدوارم راهی که شهید رئیسی برای خدمت به مردم انتخاب کرد در همه دولت‌ها خصوصا در دولت آقای پزشکیان استمرار داشته باشد.

وی افزود: دولت چهاردهم دولت خدمتگزار به مردم خواهد بود و با انتخاب نیرو‌های کارآمد زمینه شکوفایی و رشد و ترقی کشور را رقم خواهد زد.

استاندار بیان کرد: دولت سیزدهم همه تلاش خود را کرد تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش و امنیت برگزار شود و چنین هم شد که از همه خدمتگزاران در دولت آیت الله شهید رئیسی تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار خاطرنشان کرد: از آثار دموکراسی و جمهوریت در جمهوری اسلامی ایران همین است که مردم مستقیم در سرنوشت خود دخالت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.