مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مشترکینی که مصرف برق خود را حداقل ۱۵ درصد نسبت به پارسال کاهش دهند در قرعه کشی خودرو شرکت داده می‌شوند.

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با راه‌اندازی پویش سراسری با انرژی از ابتدای اردیبهشت تا پایان تابستان امسال، مشترکین خانگی برق استان می‌توانند علاوه بر پاداش نقدی صرفه‌جویی مانند تابستان گذشته، با کاهش حداقل ۱۵ درصد مصرف برق خود نسبت به دوره مشابه پارسال شانس خود را برای مشارکت در قرعه کشی جوایز ارزشمند پویش با انرژی افزایش دهند.

او افزود: جوایز پیش بینی شده برای پویش با انرژی، ۳۰۰ دستگاه خودروی ایرانی اتوماتیک، میلیارد‌ها تومان جوایز نقدی و کمک هزینه خرید لوازم خانگی و سایر هدایای ارزشمند است.

دادگر اظهار کرد: جایزه بزرگ این پویش که ۳۰۰ خودروی اتوماتیک است، در قالب قرعه‌کشی‌هایی که به صورت همزمان برای کل کشور و از طریق برنامه باانرژی شبکه نسیم برگزار می‌شود، بین مشترکین خوش مصرفی که موفق شده باشند مقدار مصرف خود را حداقل ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دهند توزیع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون ۱۵ دستگاه از این خودرو‌ها در قرعه کشی نوبت اول همزمان با عید سعید غدیر بین مشترکین کشور توزیع شده است.

او گفت: تا پایان تابستان سه نوبت قرعه‌کشی برای ماه‌های تیر، مرداد و شهریور پیش بینی شده است که مشترکین برق استان می‌توانند ضمن رقابت در دو سطح استانی و ملی از سهمیه خودروی ویژه خراسان جنوبی که برای هر ماه در نظر گرفته شده و بین مشترکین خانگی استان قرعه‌کشی خواهد شد و همچنین از سهمیه کشوری خودرو‌های مذکور با تلاش در مدیریت مصرف بیشتر بهره‌مند شوند.

دادگر تصریح کرد: درگاه‌های ارتباطی پویش با انرژی عبارتند از کد دستوری#۱۵۲۱*، نصب برنامه کاربردی با انرژی روی گوشی همراه، ورود به درگاه Ba-energy.ir، شماره ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ برای شماره‌های غیر همراه اول و شماره ۹۹۹۷۵ برای شماره‌های همراه اولی ها که مشترکین می‌توانند از طریق راهنمایی‌ها و مأموریت‌های تعریف شده در نرم افزار، شانس دستیابی به جوایز خود را افزایش دهند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین مشترکین پرمصرفی که بیشتر از الگوی مصرف تابستانه مصرف کنند به ویژه مشترکینی که چندین برابر این الگو ماهانه مصرف دارند، در صورت عدم کاهش مصارف خود، منتظر دریافت قبوض میلیونی باشند.

برچسب ها: شرکت برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.