باشگاه پرسپولیس از ۱۰ بازیکن فقط تاکنون توانسته قرارداد ۲ بازیکن خود را برای فصل بعد تمدید کند.

در حالی که قرارداد ۱۰ بازیکن پرسپولیس از جمله فر شاد فرجی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، وحدت هنانوف، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و وحید امیری در پایان لیگ بیست و سوم فوتبال به پایان رسیده، اما فقط قرارداد مرتضی پور علی گنجی و وحید امیری تمدید شده است.  

همچنین وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس به طور قطعی از این تیم جدا شده است.  

البته گفته می‌شود سروش رفیعی هافبک سرخپوشان هم قبل از سفرش به خارج از کشور برای تمدید قرارداد با مدیران پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است و بعد از بازگشت به ایران قراردادش را به طور رسمی تمدید می‌کند.  

به نظر می‌رسد جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر هم  از پرسپولیس قطعی شده است و این ۲ بازیکن به همراه بیرانوند به تراکتور بپیوندند.  

وضعیت فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی و سعید صادقی هم مشخص نیست که این بازیکنان فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کنند یا پیراهن تیم دیگری را می‌پوشند.  

به هر حال تسویه حساب فصول گذشته یکی از شرط‌های مهم بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قراردادشان بوده است و با توجه به اینکه سرخپوشان با حمایت مالی بانک شهر اسپانسر خود توانستند روز پنج شنبه با بازیکنان تسویه حساب کرده و در خواست  بازیکنان را برآورده کنند،  اکنون باید دید  رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  می‌تواند قرارداد بازیکنان فعلی را تمدید کند یا با مشکل مواجه می‌شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار