استاندار لرستان گفت: مردم این استان در کنار ملت ایران حماسه شرکت در آیین تشییع و بدرقه شهدای خدمت را به شکوه حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیوند زدند.

مردم حماسه بدرقه شهدای خدمت را به شکوه حضور در انتخابات پیوند زدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان شامگاه جمعه در بازدید از شعب اخذ رأی در سطح شهر خرم آباد با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی کار نیمه تمام را تمام کردند و حماسه چله شهدای خدمت را به حماسه حضور در انتخابات گره زدند.

ابوطالب شفقت گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد که مردم در انتخابات حضور پرشکوهی داشتند و مشارکت در مقایسه با دور قبل افزایش قابل توجهی دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲۴ شب، گفت: مردم رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

شفقت مشارکت حداکثری را یک سرمایه اجتماعی و نشان دهنده اقتدار و توانمندی کشور عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح باعث ترس و ناامیدی دشمن می‌شود.

در این برنامه استاندار لرستان از حوزه‌های اخذ رأی دبیرستان شکوه، مسجد سیدالشهدا گلدشت شرقی و مسجد الاقصی کوی فلسطین بازدید بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.