رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد: شاهد افزایش مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به هفته گذشته هستیم.

احسان یاوری با حضور در ستاد انتخابات لرستان، اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته و همه فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در آمادگی کامل هستند تا انتخابات را به نحو مطلوب در شرایط مناسب برگزار کنند، گفت: تمهیدات بسیار خوبی پیش‌بینی‌شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، افزود: تا الان بر اساس آماری که از شهرستان‌ها و شعب اخذ رأی گرفته‌ایم، شاهد افزایش بسیار خوب مشارکت نسبت به هفته گذشته هستیم، از این بابت از همه مردم عزیز تشکر می‌کنیم که این تلاش را داشتند در ساعات ابتدایی شروع انتخابات به صندوق‌های رأی مراجعه کردند.

یاوری، تأکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، شاهد رقم‌خوردن یک مشارکت خوب در این مرحله باشیم، در این راستا از همه مردم عزیز تشکر می‌کنیم که همواره ثابت کرده‌اند در پای آرمان‌های دینی، ملی، میهنی هستند و نسبت به‌نظام اسلامی تعهد دارند.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم که همین روند آرام و آرامشی که بر انتخابات حاکم است ادامه پیدا کند، عوامل هم کاملاً در آمادگی کامل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.