فرماندار ارسنجان گفت: انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می‌زند و مشارکت همگانی مردم برای آینده ایران اسلامی مؤثر و ارزشمند است.

کاووس رضایی فرماندار ارسنجان امروز جمعه با حضور در در دبیرستان امام سجاد (ع) شهر ارسنجان رای خود را به صندوق انداخت.

او با بیان اینکه شعبه‌های اخذ رای این شهرستان به لحاظ فراوانی و توزیع وضعیت مطلوبی دارند تا مردم با سهولت رای خود را به صندوق بیندازند، اظهار کرد: در ارسنجان ۵۴ شعبه اخذ رای برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعیین و از ساعت ۸ صبح فعال شده و در حال گرفتن رای از مردم این شهرستان هستند.

رضایی گفت: ۲۰ شعبه در شهر و ۳۴ شعبه در روستا‌های ارسنجان فعال است و یک هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی آموزش دیده در این شعبه‌ها در حال اخذ رای هستند.

فرماندار ارسنجان افزود: تا این لحظه حضور مردم در انتخابات چشمگیر بوده و انتظار است تا پایان موعد همه ارسنجانی‌های واجد شرایط در این انتخابات مشارکت کنند.

او با بیان اینکه بنای برگزارکنندگان انتخابات در ارسنجان، رقابت امن، سالم و شایسته است که تا این لحظه شاهد انگیزه فراوانی در میان مردم و عوامل اجرایی بوده‌ایم.

فرماندار ارسنجان تصریح کرد: انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می‌زند و مشارکت همگانی مردم ایران برای آینده ایران اسلامی مؤثر و ارزشمند است.

او اظهار امیدواری کرد: نتیجه این رویداد، منجر به عظمت ارسنجان، فارس و ایران اسلامی شود و منتخب مردم در اعتلای انقلاب و سربلندی ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکند.

رضایی بیان کرد: اگر انتخابات حماسی و پرشور برگزار شود تک تک آرای مردم به نوعی استحکاماتی است که اقتدار کشور را رقم می‌زند.

ارسنجان در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار