فرماندار چابهار گفت: ۱۱۸ شعبه ثابت و سیار در حال جمع آوری آرای مردم این شهرستان هستند تا شاهد مشارکت حداکثری بود و این حضور تیری دیگر بر پیکر دشمن خواهد بود.

 معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: ۱۱۸ شعبه ثابت و سیار در حال جمع آوری آرای مردم این شهرستان هستند تا شاهد مشارکت حداکثری بود و این حضور تیری دیگر بر پیکر دشمن خواهد بود.

جواد سپاهی افزود: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخابات سالم در چابهار از قبل فراهم شده و مردم با بصیر این شهرستان با حضور پرشور خود در انتخابات تیر خلاص دیگری بر قلب دشمنان ایران اسلامی خواهند زد.

وی افزود: از تلاش‌های تمامی عوامل اجرایی، بخشداران، نمایندگان فرماندار، نمایندگان شورای نگهبان، اعضای هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و همراهی مردم که دور گذشته نیز پای کار بودند تشکر می‌کنیم و امیدوارم امروز دور دوم انتخابات را با شور و حضور متفاوت رقم زنند.

۱۱۸ شعبه ثابت و سیار در حال جمع‌آوری آرای مردم چابهار هستند

فرماندار چابهار تصریح کرد: برای تسریع رای گیری و سهولت برای مردم برای شرکت در این رویداد ملی ۲ صندوق سیار در زمان برگزاری نمازجمعه در مساجد امام حسین (ع) و مسجد جامع اهل سنت مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام نمازگران با در دست داشتن کارت ملی خود می‌توانند در فرایند انتخابات و حضور حداکثری در این امر مهم شرکت و در سرنوشت خود سهیم باشند.

سپاهی با اشاره به اینکه در تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی و پلان و در تمام بخش پیرسهراب صندوق‌ها سیار هستند، افزود: از تمامی مردم خواست که در شروع فرایند رای گیری سر صندوق‌ها حضور پیدا کرده و رای خود را در صندوق انداخته و این کار را به ساعت پایانی به تاخیر نیندازند.

وی ادامه داد: تمامی برگزار کنندگان و مجریان انتخابات بویژه در صندوق‌های سیار طوری مدیریت وبرنامه ریزی شده که در ساعات مشخص شده از صبح امروز حضور دارند تا بتوانند آرای مردم را جمع آوری کنند.

فرماندار چابهار گفت: با توجه به تجارب قبلی در صندوق‌های سیار پایان رای گیری در این صندوق‌ها ساعت ۱۸ است و تمدید آن اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار