رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای شرق خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در شرق، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در جریان تحقیقات گفت، ساعاتی قبل منزل خود را ترک کردم، اما پس از بازگشت متوجه شدم که درب منزل شکسته و ۳۰۰ گرم طلا به ارزش تقریبی ده میلیارد ریال به سرقت رفته است ناگفته نماند که دقایقی پیش از این ماجرا ۲ مرد غریبه ضمن تهدید من و همسرم در راه پله ها، آپارتمان را ترک و با یک دستگاه موتورسیکلت مشکی متواری شدند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، آن دو مرد جوان سارق خانه بودند و احتمالا با به خانه‌های زیادی نیز دستبرد زده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی آنها را طی عملیات دستگیر کردند.

وی فزود: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه شاکی و ۸ خانه دیگر در شرق تهران اعتراف کردند.
سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
باندهای تبهکاری = اولویت اول پلیس
آخرین اخبار