مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان قزوین گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۹۸ هزار و ۲۱۳ مورد آزمایش فنی و مکانیک خاک برای ارتقای کیفی پروژه‌های عمرانی انجام شده است.

مجتبی عباس قربانی مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان قزوین در نشست خبری مدیران شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در استان گفت: برای ارتقای کیفی پروژه‌های عمرانی در دولت سیزدهم بیش از ۲۹۸ هزار و ۲۱۳ مورد آزمایش فنی انجام شده است.

وی افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان قزوین در دولت سیزدهم نسبت به انجام ۱۸۶ فقره آزمایش قیر، ۵۴ مورد آزمایش سیمان، ۱۰ هزار و ۵۴۰ مورد آزمایش کیفیت مصالح اقدام کرده است.

قربانی اضافه کرد: همچنین انجام ۵ هزار و ۸۵۶ مورد آزمایش فولاد، ۳ هزار و ۲۹۶ مورد آزمایش مهندسی خاک و ۶۷۶ مورد آزمایش ظرفیت باربری مصالح از دیگر کار‌های انجام شده است.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان قزوین اظهارداشت: ۲۷۵ هزار و ۵۲ مورد آزمایش کنترل کیفی حین اجرا، ۲ هزار و ۴۶۰ فقره آزمایش برای بررسی میزان حفاری برای مطالعات ژئو تکنیک، ۳۱ آزمایش طرح اختلاط بتن و ۶۲ مورد آزمایش طرح اختلاط آسفالت از دیگر فعالیت‌های این آزمایشگاه در دولت سیزدهم بوده است.

وی بیان کرد: انجام آزمایشات کنترل کیفی در پروژه‌های عمرانی و ارزیابی نتایج آنها یکی از راهکار‌های موثر در تضمین کیفیت است و در این راستا آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان قزوین با بهره گیری از نیروی انسانی متعهد و متخصص خود در جهت ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی استان اقدام کرده است.

قربانی یادآورشد: آزمایش فنی پروژه‌های متعددی از جمله قطعه دوم قزوین، الموت به تنکابن و قطعات ۳ و ۴ و پروژه بهسازی محور بویین زهرا، دانسفهان، سه راهی رحیم آباد و پروژه محور تکمیلی باند دوم قزوی، بویین زهرا و ساوه از دیگر فعالیت‌های مهم این آزمایشگاه است.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان قزوین گفت: کنترل کیفی پروژه‌های شهرداری قزوین، سد مخزنی بالاخانلو، تعریض محور جاده قدیم محمدیه به آبیک، تعریض محور آقچه کند به نیکویه، احداث جاده شیزر، تعریض محور آوج به رزن و کنترل کیفی پروژه‌های دهیاری‌های استان از دیگر اقدامات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان قزوین در این دولت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار