تهیه کننده برنامه رادیویی طنین گفت: درحال برنامه ریزی ویژه برنامه ماه محرم هستیم که از سوم تا دهم محرم امسال بر روی آنتن خواهد رفت.

رضا قادری فر تهیه کننده برنامه رادیویی طنین می گوید: برنامه طنین از سال ۱۳۹۹ از سوی گویندگان مطرح از سراسر کشور با هدف ایجاد ساعاتی شاد برای شنوندگان بر روی آنتن می رود، رسالت برنامه طنین ساده بودن برنامه بوده و خصوصیت مهم این برنامه نمایشی بودن و دغدغه مند بودن است که با شیوه های به روز تاکنون باعث ارتباط نزدیک بین مخاطبین شده و شنونده های زیادی را به خود جذب کرده است.

او افزود: با توجه به اینکه رادیو طنین تاکنون در تولید ویژه برنامه های مناسبتی مذهبی، فرهنگی و... موفق عمل کرده است اکنون نیز درحال برنامه ریزی ویژه برنامه ماه محرم هستیم که از سوم تا دهم محرم امسال بر روی آنتن خواهد رفت و اطلاعات کامل این ویژه برنامه از طریق صفحه مجازی به آدرس radio_tanin_kzn7 اطلاع رسانی خواهد شد.

تهیه کننده برنامه رادیویی طنین خوزستان با بیان اینکه ویژه برنامه روز قلم ۱۵ تیر ماه از رادیو پخش خواهد شد، گفت: برنامه طنین هر جمعه ساعت ۱۹ از رادیو خوزستان موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بر روی آنتن می رود.

قادری فر توضیح داد: خلق کارکتر سلطان در برنامه رادیو طنین مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است، کارکتر سلطان دارای شخصیتی مهربان با صدایی خاص موقعیت های مختلف نمایشی را شکل داده و باعث به وجود آمدن اتمسفری شاد در برنامه می شود. 

تهیه کننده برنامه رادیویی طنین خوزستان گفت: اخبار طنز شبانگاه روزی، تلخینه، نمایش آقا رضا و منیژه خانم، بخش صندوق، زندگی به رنگ تو، ماه منیر، صندوق و استعدادیابی صدای تو از دیگر بخش های متنوعی است که در این ۵ سال مورد استقبال مخاطبان رادیو خوزستان قرار گرفته است.

برچسب ها: ماه محرم ، رادیو طنین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار