پرداخت بیش از ۵۲ میلیارد تومان به تعاونی‌های خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: دولت سیزدهم در مدت فعالیت خود با پرداخت ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۲۶ شرکت تعاونی استان برای ۱۵۸ نفر اشتغال ایجاد شد.

مهدی اسلام خواه گفت: دولت سیزدهم خط تسهیلاتی دو هزار میلیارد تومانی برای حمایت از تعاونی‌های کشور تشکیل داد، که سهم خراسان شمالی از این اعتبار ۹۵ میلیارد تومان بود که با تخصیص این اعتبار بسیاری از تعاونی‌های استان رونق گرفت.
وی با اشاره به افزایش ۳ درصدی تعداد تعاونی‌های استان در این مدت گفت: ۱۰۵ تعاونی از آغاز فعالیت دولت سیزدهم در استان تشکیل و ۸۵۰ نفر در این شرکت‌ها عضو شدند که سرمایه گذاری آنها به بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: براساس آخرین آمار‌ها ۱۲.۵ درصد از اشتغال استان در سامانه رصد به بخش تعاونی‌ها اختصاص دارد.
رویکرد دولت سیزدهم فقرزدایی و زدودن محرومیت بوده و در این زمینه شرکت‌های تعاونی توانستند با تجمیع سرمایه خٌرد و کوچک و به کارگرفتن انواع توانمندی‌های اعضاء خود و حمایت‌های دولت کار ارزشمندی در زمینه رونق اقتصاد، ایجاد اشتغال و رشد تولید به انجام رسانند.

برچسب ها: تعاون ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.