پلمب سه مرکز طب سنتی غیر مجاز در رشت

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی و پلمب سه مرکز طب سنتی غیر مجاز و فاقد صلاحیت درمانی در شهر رشت خبر داد.

دکتر زهره تیموری - مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم مهمترین رسالت دانشگاه علوم پزشکی گیلان است اظهار داشت: بر اساس گزارش های  مردمی و بازدید کارشناسان  نظارت بر درمان دانشگاه سه  مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی طب سنتی در شهر رشت که به دلیل مداخله درمانی توسط افراد فاقد مدارک آموزشی معتبر و بدون داشتن مجوز، اقدام به پذیرش و ویزیت بیماران، حجامت درمانی، بادکش درمانی تجویز و فروش داروهای غیر مجاز می کردند شناسایی، پلمب و پرونده  این سه مرکز جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد .

 

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه اظهارداشت: دانشگاه اجازه فعالیت بدون مجوز به هیچ یک از مراکز طب سنتی غیر مجاز را  نخواهد داد و با واحدهای بدون مجوز برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

دکتر تیموری در پایان تاکید کرد: از مردم عزیز استان می‌خواهیم فریب تبلیغات غیرواقعی فضای مجازی را نخورند و برای دریافت خدمات طب سنتی به مراکزی که مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند، مراجعه نمایند و درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و درمانی مراتب را جهت رسیدگی به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

برچسب ها: پلمب ، بهداشت ودرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.