فرمانده کل سپاه:

هنر مردم ایران خاموش کردن صدای دشمن است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در روز جمعه پیشرو نیز با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، بار دیگر روند پیروزی تکرار شود.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم گرامی داشت چهلمین روز شهادت رییس جمهور شهید آیت الله دکتر رییسی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم رضوی مشهد با بیان اینکه در آستانه یک رویداد بزرگ هستیم و دشمنان ما وقتی آن تشییع جنازه‌های الهی را دیدند، خاموش شدند و فهمیدند ملت ایران فریب القائات بیگانگان را نمی‌خورد گفت: این حضور مردمی نشان داد ملت ایران به تمام عملیات روانی دشمن پاسخ شرافتمندانه می‌دهد و از حیثیت ملی خود دفاع می‌کند.

او با تاکیدبر اینکه ما مردمی با غیرت، صاحب یک قلب، آرزو و خواستار عزت هستیم، خطاب به ملت ایران افزود: اگر عزت می‌خواهید، دشمن را جمعه خانه نشین کنید و صداهایش را خاموش کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران هنر مردم ایران را در هم شکستن آرزو‌های دشمن دانست و ادامه داد: این ملت همیشه دشمن را شکست داده و این بار نیز شما ملت به اذن خداوند بار دیگر دشمن را شکست می‌دهید.

سردار سلامی با اشاره به اینکه لازم است میزان مشارکت مردم در انتخابات جمعه پیش رو پرشور باشد، بیان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن به طمع بیفتد این تصور را القا کند که کسانی که در انتخابات شرکت نکردند از نظام روی بر گردانده‌اند.

او تصریح کرد: همگان باید بدانند این نظام و دستاورد‌های آن محصول خون صد‌ها هزار جوان برومند است و هیچ کس نباید فکر کند شهدای جوان بیزار از دنیا بودند بلکه آنها هم آرزو‌های بزرگی داشتند، اما چه شد که خانه خود را ترک کردند، به سمت سخت‌ترین میدان زندگی حرکت کردند و همسران جوان و فرزندان خردسال خود را تنها گذاشتند؟، آنها به امید اینکه شما ملت عزیز پناه آنها باشید به میدان جهاد شتافتند.

سردار سلامی تاکید کرد: ما در معرض یک قضاوت جهانی هستیم و دشمنان با نیامدن برخی به پای صندوق‌های رای شادمان می‌شوند.

سردار سلامی خطاب به مردم اظهار کرد: با آمدن خود در پای صندوق‌های رای قلب امام زمان (عج) را روشن و لبخند رضایت را بر صورت رهبر معظم بنشانید و به پای صندوق‌ها بشتابید.

او افزود: حضور در پای صندوق‌های رای، جهاد امروز ماست؛ نمی‌خواهیم دشمن شاد شویم بنابراین هنوز فرصت باقیست و باید فکر کنید و صحیح عمل کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اگر در لحظه‌های تاریخی یک ملت درست عمل نکند و اشتباه قدم بردارد، مشکلاتی را پذیرا خواهد بود.

سردار سلامی بیان کرد: ما ایران قوی می‌خواهیم و در پرتو ایران قوی، مشکلات ما حل می‌شود؛ ایران قوی ایرانی که مردم و مسوولان در یک سنگر برای عبور کشور از تاثیر اراده بیگانگان متحد شوند.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، اعضای هیات دولت، مسئولان لشگری و کشوری، اعضای بیت شهید رئیسی و ... از حاضران این مراسم هستند.

در ابتدای این مراسم "کبیر قلندرزاده" و "حامد علیزاده" از قاریان قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام الله قرآن مجید پرداختند، قرائت اشعار توسط "سید رضا یعقوبی آل "، قرائت فاتحه نثار شهدای پرواز اردیبهشت و نوحه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عزای شهید جمهور و همراهان خدومش در سانحه هوایی «ورزقان» ازدیگر برنامه‌های این مراسم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار