اهدای ۱۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان قمی تحت پوشش کمیته امداد

به نیت شهدای خدمت، ۱۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان قمی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی رحمت الله اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز است گفت: این اقلام به همت خیران و بهره‌مندی از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی تهیه شده است. 

حجت الاسلام محمدطاها مهری افزود: برای هر سری جهیزیه بیش از ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که قیمت واقعی این کالا‌ها در بازار بیش از این مبلغ برآورد می‌شود. 

او جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان را تماماً از کالا‌های ایرانی دانست تا علاوه بر کمک به زوج‌های جوان، از تولید و اشتغال جوان ایرانی هم حمایت شود. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم کمک به زوج‌های نیازمند و تحت پوشش این نهاد حمایتی را از جمله برنامه‌ها و راهبرد‌های کمیته امداد بیان کرد و گفت: در سه ماه گذشته ۲۳۷ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال به زوج‌های جوان هدیه شده است. 

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه جهیزیه‌های اهدایی تنها به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی تعلق نمی‌گیرد افزود: اقشار نیازمند و دهک‌های پایین درآمدی هم می‌توانند ب مراجعه به کمیته امداد امام خمینی، پس از استحقاق سنجی از خدمات حمایتی بهره‌مند شوند. 

حجت الاسلام مهری همچنین با اشاره به اهدای ۴۷۶ سری جهیزیه در سال گذشته به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش ابراز امیدواری کرد؛ با حمایت خیران، زمینه خدمت رسانی بهتر و بیشتر به این افراد فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار