۱۵ تیر خلق حماسه بزرگ دیگر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: تمام ملت ایران در ۱۵ تیر خواهند آمد و در سربلندی ایران بزرگ سهیم خواهند شد.

حسن رضانیا  گفت: ۸ تیر حماسه‌ای علارقم همه توطئه‌ها و مکر دشمنان ملت بزرگ ایران خلق شد و این کار نیمه تمام را در ۱۵ تیر مردم تمام خواهند کرد.

وی افزود: بی تردید عشق به ایران عشق به اقتدار و سر بلندی ایران و اسلام و ارزش‌های کشور، بزرگترین انگیزه برای حضور آحاد مردم پای صندوق رای خواهد بود.

رضانیا با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به مراحل حساس و نقش آفرین خود نزدیک میشود همه ستاد‌ها و حامیان آنها احزاب و نخبه گان سیاسی و اجتماعی در حال فعالیت هستند تا در روز اخذ رای نامزد مورد نظر آن‌ها مورد ارزیابی و انتخاب مردم قرار بگیرد، ادامه داد: هیات‌های اجرایی در سراسر استان خود را برای ۱۵ تیر ماه آماده میکنند تا میزبان مردم باشند که نسبت به رئیس جمهور اصلح اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه مردم خود به بصیرت سیاسی رسیده اند گفت: ۱۵ تیر مردم خانوادگی خواهند آمد، مرد و زن پیر و جوان و کودک همه در شعب اخذ رای حاضر خواهند شد و بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به مجموعه‌ای که تردید دارند یا به هر شکلی موفق به حظور د ر انتخابات نشدند، گفت: انتخابات بهترین فرصت برای اعلام نظرات است تا بتوانیم در مسیر رشد و اعتلای کشور قدم برداریم.

رضانیا افزود: سکوت کردن و تردید داشتند و نیامدن در پای صندوق رای دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

منبع: عصر همدان

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.