رئیس‌جمهور شایسته به دنبال حاشیه‌آفرینی نیست

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان گفت: مردم در انتخاب خود توجه کنند که یک رئیس‌جمهور شایسته به دنبال حواشی نمی‌رود و شاخص‌هایی همچون آگاه بودن، متدین و انقلابی بودن نامزد ریاست جمهوری را در نظر داشته باشند.

سعید نظری با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح بیان کرد: رئیس‌جمهور شایسته شخصی است که به دنبال حواشی نباشد، خود را مجری سیاست‌های کلان کشور و برنامه هفتم توسعه بداند نه اینکه درصدد دیکته کردن تفکرات خودش برآید. شخصی که به دنبال حل مشکلات مردم و کشور باشد مورد حمایت مردم نیز قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی دیدیم که چگونه او با رهبر معظم انقلاب هماهنگ و در یک راستا حرکت کرد و در پی آن نیز بسیاری از مشکلات مردم از جمله مشکل آب همدان و استان‌های دیگر حل شد.

این تحلیلگر سیاسی با تأکید بر اینکه شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری به دنبال سازندگی به معنای حقیقی کلمه در کشور بود، افزود: امیدواریم رئیس‌جمهور جدید نیز در تراز شخصیت این رئیس‌جمهور شهید باشد تا به مشکلات مردم رسیدگی کند.

نظری با اشاره به اینکه حضور در صحنه انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است، افزود: حفظ نظام اسلامی برای همه مسلمانان از اوجب واجبات است که یکی از مصادیق حفظ نظام حضور در انتخابات است، بنابراین یک وظیفه شرعی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات سبب کند شدن نقشه و کید دشمنان خواهد شد علاوه بر این وقتی یک رئیس‌جمهور با آرای بالا انتخاب می‌شود بسیار بهتر و با قوت بیشتری به مسئولیت‌های خود می‌پردازد، چراکه حمایت مردمی را در خود می‌بیند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور گفت: راه‌حل برطرف شدن مشکلات اقتصادی جامعه آن است که رئیس‌جمهوری انقلابی و با تفکرات شهید رئیسی روی کار بیاید تا بتواند با روحیه‌ای جهادی به امور مردم رسیدگی کند.

وی گفت: مردم باید به دنبال انتخاب شایسته‌ترین فرد باشند و شاخص‌هایی همچون آگاه بودن، متدین و انقلابی بودن نامزد ریاست جمهوری را در نظر داشته باشند. دهه ۹۰، دهه از دست دادن فرصت‌های کشور بود، لازم است به گذشته رجوع کنیم و با توجه به آنچه تجربه کردیم انتخابی اصلح داشته باشیم تا راه شهید رئیسی تداوم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.