دوره آموزشی اهمیت کار فرهنگی از منظر قرآن و حدیث

مدیر گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، از برگزاری دوره آموزشی اهمیت کار فرهنگی از منظر قرآن و حدیث در یزد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا خراسانی مدیرگروه معارف دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد  با اشاره به از برگزاری دوره آموزشی اهمیت کار فرهنگی از منظر قرآن وحدیث ویژه پرسنل علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد گفت: انسان‌ها باید با خودشان، شغلشان، خدای خود و خلق خدا روراست باشند چراکه راستگویی با صداقت و راستی تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ادارات در طول هشت ساعت اداری با صداقت فعالیت کنند، به عبارتی از بدوِ ورود تا زمان پایان، خوب کار کنند چراکه صداقت مهم‌ترین چیزی است که در ارتباط با خود و دیگران موثر است.

خراسانی با بیان اینکه در روز قیامت تنها صداقت افراد به کارشان می‌آید، گفت: صداقت ریشه همه خوبی‌هاست و به الطبع ریشه هر بدی با فاصله گرفتن از صداقت است.

مدیرگروه معارف دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزدگفت: ما اگر اهل صداقت باشیم خیلی از مسائل حل می‌شود به عبارتی؛ صداقت و امانت داری دو عنصری است که در زندگی فردی، شغلی، خانوادگی و زندگی عبادی فرد تاثیرات مثبتی دارد.

معاون فرهنگی دانشکده پزشکی یزد تاکید کرد: مهم‌ترین اصل در کار فرهنگی این است که در حین کار با خدا و مخاطب خود صادق باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.