مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم در آموزش و پرورش کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم در آموزش و پرورش استان کرمان را تشریح کرد.

 رضا رضایی با تاکید بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جامعه گفت: ایران اسلامی در همه شاخص‌ها رشد قابل توجه‌ای داشته است و باید این دستاورد‌ها به جامعه تبیین شود.

وی تاکید کرد: باید به انقلاب اسلامی ایران افتخار کرد، زیرا نظام جمهوری اسلامی، تنها حکومتی در تاریخ ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ایران است که حتی یک وجب از خاک این کشور را به بیگانگان نداده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم به خصوص معلمان و دانش‌آموزان نشان از همیاری و مشارکت قوی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری دارد.

وی با اشاره به تکمیل عملیات ساخت بیش از ۵۰۰ مدرسه در استان کرمان در دولت سیزدهم افزود: در دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور روزانه ۳ کلاس درس ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

رضایی از اختصاص بیش از ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر‌های استانی به استان کرمان خبر داد و افزود: در این دولت ابر پروژه ۴۲ کلاسه شهید سلیمانی به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به از سرگیری روند تکمیل ۷ استخر شنای دانش آموزی بعد از ۷ وقفه در شهرستان‌های ریگان، نرماشیر، عنبر آباد، قلعه گنج، زرند، کوهبنان و انار گفت: میانگین سرانه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای استان کرمان در دولت شهید رئیسی،  ۶۹ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اقداماتی بی نظیر در حوزه‌های مختلف در دولت سیزدهم تصریح کرد: حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خستگی را خسته کرد و نشان داد خواستن توانستن است.

رضایی از اختصاص۵ هزار و ۲۰۰ ردیف استخدامی به آموزش و پرورش استان کرمان در دولت شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خبر داد و گفت: این آمار بیش از ۱۰ درصد معلمان شاغل آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم موانع اقتصادی، رتبه‌بندی معلمان پس از یک دهه اجرایی شد، گفت: طرح رتبه‌بندی در استان کرمان شامل بیش از ۳۹ هزار فرهنگی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور ۱۴۰۲ گفت: با تصویب قانون تاثیر ۵۰ درصدی نمرات امتحانات نهایی در قبولی کنکور مرجعیت به کتاب‌های درسی برگشت و کسب رتبه‌های برتر کنکور در مناطق محروم تقسیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.