فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

ورزشکاران نقش موثری در افزایش مشارکت انتخاباتی دارند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ورزشکاران با ایجاد شور، هیجان و حضور انتخاباتی خود می‌توانند بیشترین تاثیر را در افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

سردار محمدعلی نظر صبح امروز در نشست روسای هیئت‌های ورزشی و نخبگان ورزش با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و مشارکت حداکثری جامعه ورزش و جوانان گفت: شرایط امروز کشور ما از نظر بین‌المللی حساس است و بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق مورد توجه آحاد آزادگان دنیا قرار گرفته‌ایم.

وی از شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان حاج‌قاسمِ دیپلماسی نام برد و بیان داشت: شهید امیرعبداللهیان قبل، حین و بعد از عملیات وعده صادق به‌صورت شجاعانه پیگر مسائل بود.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهوری سخن به‌میان آورد و شهید آیت‌الله رئیسی را فردی مخلص، مردمی و صادق خواند و تصریح کرد: در سفر استانی رئیس‌جمهوری به کرمان از نزدیک خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی را دیدم و وی برای نوکری و خدمت به مردم شور و هیجان خاصی داشت و خصوصیات رئیس‌جمهور شهید را برای انتخاب رئیس‌جمهور بعدی در نظر بگیریم. 

سردار نظری همچنین حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۸ تیرماه‌جاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن در فضای حقیقی و مجازی به‌دنبال تضعیف انتخابات است؛ بنابراین ما هم باید حضور بیشتری در پای صندوق رای داشته باشیم. 

وی ابراز داشت: قشر ورزشکار و سیستم ورزش می‌تواند پس از آموزش و پرورش، کمک زیادی به نظام تربیتی و کادر تراز انقلاب آینده کشور داشته باشد. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ورزش را از نوجوانی آغاز کرده‌ام، تصریح کرد: ورزشکاران ما به الگو‌های ورزشی خود علاقه دارند و اگر این الگو در راستای تراز انقلاب قرار گیرد، تاثیر تربیتی در جامعه ورزش می‌گذارد.

سردار نظری خواستار تولید محتوا در فضای مجازی برای ورزشکاران شد و ایجاد فرهنگ سازی برای این قشر با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار را مورد تاکید قرار داد. 

وی با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: ورزشکاران می‌توانند نقش پررنگی در برپایی جشن‌های عید غدیر داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ورزشکاران با ایجاد شور، هیجان و حضور انتخاباتی خود می‌توانند بیشترین تاثیر را در افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای داشته باشند. 

نظری افزود: نیاز به سیاست‌گذاری کلان نداریم و برنامه‌ها تا ۴۰ سال آینده ترسیم شده و نقشه راه هم آماده است و باید حرکت کنیم و رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که بدود و نوکری و خدمت کند. 

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید نگاه به توانمندی داخل داشته باشد و نگاهش به کشور‌هایی باشد که به‌دنبال همکاری سالم با ما هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار