صندوق کارآفرینی امید زنجان بیش از ۶۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق در دولت سیزدهم چهار هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ ۶ هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

جمشید مقدم پناه گفت: ۲ هزار و ۹۳۶ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۶ هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال پرداخت، و زمینه ایجاد و تثبیت سه هزار و ۲۷۳ شغل فراهم شد.

وی اظهار کرد: همچنین هزار و ۷۶۴ فقره هم به مبلغ ۲۵۴ میلیارد ریال در قالب تسهیلات ضروری به متقاضیان در استان پرداخت شد.

مقدم پناه گفت: از اقدامات شاخص دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور بود و صندوق کارآفرینی امید استان در این زمینه از ۱۸ واحد راکد و نیمه فعال با اعتباری معادل ۶۱۶ میلیارد ریال حمایت کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق در راستای اجرای سیاست های اشتغالزایی دولت مردمی یکی از بانک های عامل در حوزه حمایت از کسب و کارهای خرد است.

مقدم پناه ادامه داد: از زمان تاسیس این صندوق از سال ۱۳۸۵ تاکنون حدود ۳۰ هزار نفر برای طرح های اشتغالزایی از منابع صندوق بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه می توان رونق هر چه بیشتر اشتغال را از طریق طرح های خرد و کوچک نیز محقق کرد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال با سرمایه گذاری کم، انعطاف پذیری در برابر تغییرات بازار، رقابت پذیری، تمرکز زدایی، توسعه مناطق کم برخوردار و توانایی در تولید کالاهای مورد نیاز شرکت ها و واحدهای بزرگ از مزیت های کسب و کارهای کوچک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.