از دستگیری سارقان به عنف در لارستان تا توقیف لندکروز میلیاردی

مهم‌ترین حوادث ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 لندکروز ۹۵ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس 

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک دستگاه لندکروز قاچاق به ارزش ۹۵ میلیارد ریال در شهرستان خنج خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی خنج با اقدامات فنی از نگهداری سواری لندکروز قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از پارکینگ آن منزل، یک دستگاه لندکروز قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این خودرو را ۹۵ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه برخورد جدی با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری سارق با ۲۶ فقره سرقت 

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل برق و کنتور آب با اعتراف به ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدپور بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و کنتور آب در حوزه استحفاظی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مطهری قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۶ فقره سرقت سیم و کابل برق و کنتور آب اقرار کرد، گفت: سارق پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمدپور از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت و کشف ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار کرد: ماموران انتظامی داراب هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از زین موتورسیکلت‌ها ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به دستگیری یکی از راکبین موتورسیکلت‌ها و متواری شدن راکب دیگر، افزود: ماموران با کنترل محور‌های مواصلاتی عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر خواهند کرد.

کشف موتورسیکلت سرقتی در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۴ فدامی این شهرستان برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم اقدام به نگهداری موتورسیکلت سرقتی در منزل خود می‌نماید که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه با سابقه سرقت از شهرستان شیراز را کشف کردند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در این خصوص یک سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست پلیس را در ارتقاء امنیت عمومی جامعه یاری و در صورت رویت موارد مظنون و مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افراد در ارتکاب سرقت‌ها، مراتب را به سامانه ۱۱۰ گزارش کنند. 

دستگیری عامل تیراندازی در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان گفت: با اقدامات فنی، عامل تیراندازی که پس از ارتکاب جرم در کوه‌های اطراف شهرستان مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین اکبرپور، بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم به دلیل اختلاف بر سر ارث و میراث اقدام به تیراندازی به سمت شخصی دیگر و خسارت رساندن به خودرو وی کرده است که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از انجام اقدامات فنی هویت و مخفیگاه عامل تیر‌اندازی را شناسایی کردند.

سرهنگ اکبرپور ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی، متهم را در مخفیگاهش واقع در منطقه آبگرم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان با بیان اینکه در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح شکاری دو لول که با آن تیراندازی شده بود را کشف کردند، گفت: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف تاثیرگذار است.

خودرو ام وی ام سرقتی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف سواری ام‌وی‌ام مسروقه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل زراعتیان، اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری "۱۳ عباسیه" شیراز با اقدامات پلیسی از تردد یک سواری ام وی ام مسروقه در یکی از محله‌های شهر مطلع شدند.

او گفت: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و خودرو مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آن را متوقف و بلافاصله راننده را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان "کازرون" دارد، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پایان راه سارقین منزل در زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از دستگیری سارقین منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

او افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه چندین تن از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت منزل در شهرستان در هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی در این خصوص ۲ سارق را شناسایی و آنان را دستگیر کردند، گفت: متهمین پس از اقرار به ۴ فقره سرقت منزل، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستگیری سارقین به عنف در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۲ سارق به عنف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف وجه نقد از خانمی ۶۷ ساله با تهدید چاقو در منزلش توسط افراد ناشناس در یکی از روستا‌های این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی هویت و مخفیگاه متهمین را در یکی از روستاهای‌های این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در این خصوص ۲ نفر سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه متهمین پس از مواجهه حضوری توسط مالباخته شناسایی و در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند، گفت: سارقین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستگیری خرده فروشان و جمع‌آوری معتادان در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه نیا، بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع انواع جرائم و به خصوص سرقت‌های خرد، طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و حدود ۵۰۰ گرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد. 

سرهنگ زنگنه‌نیا با بیان اینکه در این خصوص ۲۱ نفر معتاد نیز جمع آوری شد، تصریح کرد: معتادان پس از هماهنگی قضایی تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد با تأکید بر تداوم طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق اماکن خصوصی در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ محمدیه خبر داد. 

سرهنگ بیژن بارسالاری، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان کازرون، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و هدفمندسازی گشت انتظامی، ماموران کلانتری سارقی را هنگام سرقت در یکی از محلات کازرون دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اعتراف سارق به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی، بیان داشت: سارق پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

برچسب ها: حوادث ، پلیس فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار