کشف کالای قاچاق ۲۳ میلیاردی در فارس/توقیف ۲۰ تن چوب قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز یکم اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز یکم اسفندماه سال ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه یکم اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق ۲۳ میلیاردی در فارس

فرمانده انتظامی فارس از توقیف دو خودرو حامل کالای قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را در محور بوشهر به شیراز شناسایی و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹ هزار و ۸۴۳ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو که به صورت قاچاق حمل می‌شد، کشف و در این راستا یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان کازرون از خبری مبنی بر تردد خودرو حامل کالای قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: با تلاش مأموران انتظامی در این خصوص یک کانتینر را متوقف و در بازرسی از آن ۹۲۲ هزار و ۱۷۶ عدد انواع باطری چراغ قوه بدون مدارک قانونی و گمرکی کشف شد؛ در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مبارزه بی امان با کالای قاچاق از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس به شمار می‌رود.

محموله چوب قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف ۲۰ تن چوب قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان، به ۳ دستگاه کامیون مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

او تصریح کرد: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۲۰ تن چوب قاچاق هستند که به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و در این خصوص ۳ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار