رهایی ۷۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان همدان

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: ۷۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان نیمه نخست امسال با کمک خیرین به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش گفت:  افراد شامل ۴۶ زندانی مالی، ۲۷ زندانی مهریه، ۲ زندانی نفقه و یک زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح هستند که با پیگیری‌ها و تلاش ستاد دیه و همراهی و مشارکت افراد خیر از زندان آزاد شدند.

او با بیان اینکه پنج نفر از این زندانیان آزاد شده زن هستند، گفت: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده یک هزار و ۳۰ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال بود که با اقدامات موثر ستاد دیه استان و همچنین مشارکت فعال افراد خیر، تامین و برای آزادی این افراد به شاکیان آنها پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: البته با توجه به اقدامات انجام شده ۱۳۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال از این میزان بدهی از سوی شاکیان بخشیده شد و حدود سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال آن نیز از سوی خود افراد زندانی، تامین و پرداخت شده است.

روحانی منش گفت: بیش از ۸۰۳ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال از بدهی زندانیان آزاد شده نیز با رای قاضی، اعسار به تقسیط شده است.

او گفت: میزان کمک پرداختی به پرونده‌های مالی و دیه ۴۸ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال بوده ضمن اینکه ۴۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از بدهی زندانیان در قالب تسهیلات با مشارکت بانک‌ها تامین و پرداخت شده است.

برچسب ها: ستاد دیه ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.