مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: از زمان تصویب قانون مالیات بر خودرو‌های گران و خانه‌های خالی بیش از ۳ میلیارد تومان مالیات در استان وصول شده است.

کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: ۳ میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان از زمان تصویب قانون مالیات بر خودرو‌های گران و خانه‌های خالی در خراسان جنوبی وصول شده است.

او افزود از این مبلغ ۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای خودرو‌های گران و ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از خانه‌های خالی مالیات وصول شده است.

کریمدادی اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، ۹۸ ملک به عنوان خانه‌های خالی عملکرد سال ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی گزارش و از ان‌ها یک میلیارد و ۲۹۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان مالیات متعلقه مطالبه شده که از این مبلغ، تا اردیبهشت امسال از صاحبان آنها ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وصول شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: درخصوص مالیات خودرو‌های گران قیمت در استان نیز سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۹۰ پرونده و برای سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۲۷ پرونده خودرو‌های گران قیمت برای دریافت مالیات مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت که از آنها تا اردیبهشت امسال ۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مالیات وصول شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.