رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های ورزشی در مناطق شهری و روستایی یادگار دولت سیزدهم در این شهرستان است.

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: مبلغ ۳۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای احداث و توسعه زیرساخت‌ها و فضا‌های ورزشی شهرستان گناباد در دولت سیزدهم اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: از محل این اعتبار هشت چمن مصنوعی مینی فوتبال در مناطق شهری و روستایی گناباد به بهره برداری رسیده و هشت چمن مصنوعی هم در آستانه افتتاح است، برای تهیه و نصب هر چمن مصنوعی ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: تجهیز ۱۴ خانه ورزش روستایی و اماکن ورزشی دیگر اقدامات عمرانی مهم در حوزه ورزش گناباد در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و در دولت سیزدهم ۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل آن تخصیص یافت.

اکبری ادامه داد: ۲۰ میلیارد ریال برای تعمیر اماکن ورزشی و ۱۵ میلیارد ریال هم برای تامین امکانات ورزشی و امکانات مورد نیاز هیات‌های ورزشی گناباد در دولت سیزدهم تخصیص یافت.

وی افزود: علاوه بر این، ۱۰ میلیارد ریال هم در مدت سه سال فعالیت دولت سیزدهم برای اعزام تیم‌های ورزشی این شهرستان به رقابت‌های استانی و کشوری و چند برابر آن هم توسط خیران به بخش ورزش این شهرستان تخصیص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.