در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شناسایی نیازمندان با سامانه هوشمند کمیته امداد

خوانین شیرازی گفت: در سامانه امداد هوشمند اشخاص میتوانند درخواست نیازمندی خود و یا شخص دیگری را به راحتی ثبت کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

نرگس خوانین شیرازی مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص سامانه امداد هوشمند، اظهار کرد: افراد نیازمند به حمایت‌های كمیته امداد علاوه بر مراجعه حضوری، می توانند درخواست نیازمندی خود را برای بهره مندی از خدمات حمایتی این نهاد به صورت آنلاین با مراجعه به سامانه سها ثبت كنند. 
او ادامه داد: پس از ثبت، درخواست به صورت اتوماتیک به یکی از ادارات ارسال و مددکار مربوطه تعیین می شود و فرآیند بررسی و صحت‌سنجی درخواست‌ها توسط مددکاران انجام می شود.
خوانین شیرازی بیان کرد: در حال حاضر این سامانه به ۲۴ وب سرویس از جمله سازمان هدفمندی یارانه‌ها (تعیین دهک)، استعلام هویتی ثبت احوال، کدپستی، ازدواج و طلاق، سرویس‌های بانک مرکزی، شاهکار، بهزیستی، قوه قضاییه، بنیاد شهید و ... متصل است که در شناسایی نیازمندان واقعی مورد استفاده قرار می گیرد.

خبرنگار:عطیه رضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۱ تير ۱۴۰۳
خودتان را مسخره کردید حدود ۷۰ درصد مردم نیازمند هستند وقتی بیش از ۵۰ درصد هموطنانمان نتوانسته اند تا الان میوه های تابستانی حتی برای یک بار بخرند گوشت ۷۰۰هزارتومانی را هراز ۶ ماه آن هم نیم کیلو یا کمتر خدا لعنت کند مسببین گرانی و مسولان ونمایندگانی که به خاطر پست و مقام وارد مجلس می شوند نه خدمت به مردم
آخرین اخبار