جمع‌آوری ۵۶ خودروی فرسوده از معابر شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۶ خودروی فرسوده از معابر شهر اصفهان جمع آوری شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون در راستای جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده رها شده در معابر شهر ۲۴۳ اخطاریه صادر و ۵۶ دستگاه از این خودرو‌ها جمع‌آوری شده است.

مصطفی مرادیان‌نژاد با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان طی سه ماه نخست سال جاری افزود: برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، در این مدت ۶۸۲۵ تذکر و ۲۴۵۷ اخطار صادر و تخلف ۶۹۷۷ متصدی صنفی رفع شده است.

او گفت:: ۱۸۳۳ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلو‌های غیرمجاز در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری صادر و ۶۷۱ مورد نیز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان  با بیان اینکه طی فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری در بخش کنترل ساختمان برای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۳۵ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۲۵۵ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۰۶۸ ساختمان، تبدیل وضعیت ۳۰۳ ساختمان و فعالیت ۳۸۵۵ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.