افزایش تعاملات استانداری و بانک ملی خراسان رضوی

استانداری خراسان رضوی و بانک ملی این استان برای اجرای طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی همکاری هایشان را افزایش می‌دهند.

طی نشست مشترکی با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی و ریاست امور شعب بانک ملی استان خراسان رضوی در محل این اداره کل برگزار شد، طرحها و برنامه های مشترک فی مابین مورد بررسی قرار گرفت. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم خراسان رضوی در انتخابات روز گذشته این حضور را بیانگر جایگاه مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف کرد.

وی در ادامه از همکاری های بانک ملی در اجرای طرحها و برنامه های مشترک فی مابین قدردانی نمود و بر ضرورت افزایش تعاملات و مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

شرافتی به اجرای موفق "طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی" در استان خراسان رضوی اشاره کرد و بیان داشت: طرح مذکور یکی از طرحها و برنامه های سازمان ملی مهاجرت در حوزه ساماندهی اتباع کشور و در راستای حکمرانی هوشمند می باشد که در قالب تفاهم نامه مشترک با بانک ملی ایران و شرکت زنجیره تامین دانش ارائه و اجرایی شده است که مورد استقبال گروههای هدف نیز قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: طرح مذکور فرصت مغتنمی برای آن دسته از اتباعی می باشد که از شرایط اقامت قانونی برخوردار هستند و با مشارکت در این طرح از مزایای آن از جمله کارت اقامت، کارت کار، پوششهای بیمه ای و تخصیص شماره حساب و شماره شبای بانک ملی برخوردار میگردند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی اضافه کرد: کارتهای خام مربوط به این طرح تحویل دفاتر اقامت و اشتغال اتباع استان گردیده و اتباع دارای برگ سرشماری استان می توانند با مراجعه به این دفاتر در این طرح مشارکت نمایند.

 حسین شرافتی خاطر نشان ساخت: این طرح پس از ابلاغ از سوی سازمات ملی مهاجرت در استان خراسان رضوی کلید خورد و اجرایی گردید و در حال حاضر یکی از استانهای پیشگام در خصوص انجام این موضوع می باشیم.

حمید صفای نیکو رئیس امور شعب بانک ملی استان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح سپرده گذاری خرد اتباع خارجی در استان، آمادگی خود را در خصوص افزایش همکاری های فی ما بین اعلام‌ نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.