قدردانی از مدیر اتباع استان قم

دستگاه قضایی استان قم از زحمات مدیر اتباع این استان تقدیر کرد.

قدردانی دستگاه قضایی استان قم از تلاش های مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی مهاجرین در استان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اهدای لوح سپاس به جناب آقای زارعی،  مدیرکل  امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم  از اقدامات این اداره کل درراستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در استان  تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم، دستگاه قضایی استان به منظور ارج نهادن به فعالیتهای این اداره کل، با اهدا لوح سپاس از مدیرکل  امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم تقدیر کرد.

طی آیینی، آقای سعید کاویانی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم، با اهدا لوح سپاس به مدیر کل  امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم از خدمات وی و دیگر همکاران این اداره کل در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی مهاجرین تقدیر به عمل آورد.

در قسمتی از این لوح آمده است: بدینوسیله از زحمات بی دریغ حضرت عالی در عرصه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در استان قم تشکر و قدر دانی نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزونتان را در خدمت گزاری به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه المعصومه (س) آرزومندم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
اینقدر افغانی وهابی را وارد ایران کردید که کارگری ساده را تو این تحریم وفقر وتورم گیرمان نمیاد اجاره خانه ها را باعث شدن گران بشند
آخرین اخبار