نتایج چهارمین جایزه نمایشنامه‌نویسی شیدای دهکردی مردادماه اعلام می‌شود

منتخبین چهارمین جایزه نمایشنامه نویسی شیدای دهکردی اوایل مردادماه ۱۴۰۳ معرفی می‌شوند.

 مدیر واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین جایزه نمایشنامه‌نویسی شیدای دهکردی به منظور ارج نهادن به هنر نمایشنامه‌نویسی و با هدف تولید نمایشنامه و معرفی نمایشنامه‌نویسان خلاق و دست‌یابی به تولیدات نمایشی مطلوب و اثرگذار از سوی حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

امین بسیم درخصوص روند برگزاری این جشنواره افزود: این جایزه به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و نمایشنامه‌های منتخب این جایزه به صورت مجموعه نمایشنامه به چاپ خواهد رسید که مجموعه نمایشنامه «سکوت شب یلدا» منتخبی از آثار دوره‌های قبلی این جایزه نمایشنامه‌نویسی در چهارمحال و بختیاری است.

وی با اعلام اسامی داوران گفت: شهرام کرمی، میلاد اکبرنژاد و غلامحسین دولت‌آبادی به عنوان داوران "چهارمین جایزه نمایشنامه‌نویسی شیدای دهکردی" در شهرکرد معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


بسیم هدف از نام‌گذاری این جایزه را با عنوان «شیدای دهکردی» معرفی یکی از شخصیت‌های برجسته فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: عباس‌خان اسحاق شیدای دهکردی از شعرای قرن چهاردهم هجری است که اهل استان چهارمحال و بختیاری بود.

به گفته وی؛ ۲۰ تیرماه نشست جمع‌بندی و داوری آثار چهارمین جایزه نمایشنامه نویسی شیدای دهکردی در تهران برگزار خواهد شد و منتخبین این جایزه اوایل مردادماه ۱۴۰۳ در شهرکرد معرفی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.