ثبت بیش از ۲ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های اردبیل

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: ۲ میلیون و ۸۵۵هزار و ۲۵۳تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل گفت: ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۲۵۳ تردد تخلف غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.
رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل افزود: در مدت یاد شده ۱۲۹ هزار و ۹۷۱ تردد در محور بران-قره‌آغاج،۸۴ هزار و۵۰۸ تردد در محور مشگین‌شهر-کنگرلو و ۹۹ هزار و۲۰۳ تردد نیز در محور جعفرآباد-بیله سوار ثبت شده است.
او با بیان اینکه این میزان ۹ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، گفت: میانگین سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
نسیمی همچنین از ثبت بیش از ۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در ۳ ماهه گذشته ۴ میلیون و۴۶۸ هزار و۲۴۸ تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که شاهد افزایش یک درصدی تردد در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲ میلیون و۲۲۰ هزار و۱۱۶ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و۲۴۸ هزار و۱۳۲ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده است، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۳ درصدی تردد را در مبادی ورودی و ۵ درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در ۳ ماهه گذشته محور اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جز محور‌های پرتردد استان برشمرد و گفت: در این مدت ۳ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۶۴۱ تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس،۳ میلیون و ۶۴۶ هزار و۴۳۳ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۲ میلیون و۶ هزار و۸۹۲ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.