مقام صهیونیست کشورهای منطقه را با سلاح «روز قیامت» تهدید کرد

یک مقام صهیونیست ادعا کرد که اگر کشور‌های منطقه علیه این رژیم وارد عمل شوند، از سلاحی به اسم روز قیامت برای مقابله استفاده خواهد کرد.

یائیر کاتس، رئیس شورای کارگران صنعت هوانوردی رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه ادعا کرد که تل آویو سلاحی دارد که اگر ایران، یمن، سوریه، عراق و کشور‌های خاورمیانه تصمیم به تسویه حساب با آن داشته باشند، معادلات را به هم می‌زند.

براساس گزارش سما الاخباریه، یائیر کاتس افزود: ما توانایی استفاده از سلاح‌های «روز قیامت» را داریم. رئیس شورای کارگران صنعت هوانوردی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که درک این موضوع مهم است که یک خطر وجودی برای رژیم وجود دارد.

او درباره متحدانی که به رژیم کمک می‌کنند، ادعا کرد: ائتلافی که تل آویو ایجاد کرد، مهم است. آمریکایی ها، انگلیسی‌ها و آلمانی‌ها در زمینه اطلاعاتی به ما کمک می‌کنند و ما را در معرض خطر قرار نمی‌دهند، حتی زمانی که ما در فضا امکانات لازم برای شناسایی این تهدیدات را داریم. دیدیم که در مواجه با ایرانی‌ها چگونه به ما کمک کردند.

در همین راستا روزنامه «واشنگتن پست» با اشاره به تلاش‌های دیپلماتیک دولت آمریکا برای نجات رژیم صهیونیستی از درگیری گسترده‌تر با نیروهای حزب الله در جبهه شمال تاکید کرد: محرک نهایی برای یک جنگ ویرانگر علیه لبنان، زمانی خواهد بود که نتانیاهو، از آمریکا چراغ سبز ببیند.

این روزنامه آمریکایی طی گزارشی مدعی شد: مقامات دولت آمریکا در حال تلاش برای پایان دادن به جنگ میان اسرائیل و (نیروهای مقاومت) حزب الله لبنان هستند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار