اجرای خطوط ترافیکی با هدف جداسازی مسیر عبور خودرو‌های امدادی در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: اجرای خط‌کشی و نقوش ترافیکی برای مسیر امن تردد خودرو‌های امدادی در تونل‌ها و زیرگذر‌ها در دستور کار سازمان ترافیک قرار گرفته است.

علیرضا خلیلی،مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در خصوص برنامه‌های آینده سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: این اقدامات در بخش پارکینگ‌ها شامل توسعه پارکینگ‌ها، گسترش هوشمندسازی به تمام پارکینگ‌ها، اجرای طرح‌های درآمدزایی و نظارت کامل بر این مراکز است.

وی افزود: در بخش خط‌کشی برنامه‌های پیش‌بینی شده از جمله تکمیل نیاز‌های مناطق در معابر اصلی، اجرای خط‌کشی دوجزئی در معابر درجه یک و استفاده حداکثری از توان سازمان است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: در زمینه تابلو و تقاطع‌ها، احداث تقاطع‌های جدید، نصب تابلو‌های رمپ و لوپ تقاطع شهدای سلامت، ساخت و نصب تابلو و علائم پروژه فردوسی-صدوق و اصلاح تابلو‌های آسیب‌دیده لحاظ شده است.

خلیلی اضافه کرد: در بخش ایمن‌سازی نیز اجرای نقوش ترافیکی، اجرای اکستروژن و خط امدادی در تونل‌ها و زیرگذرها، اجرای سازه‌های محدودیت ارتفاع معابر برای آینده در نظر گرفته شده است.

وی گفت: حسب درخواست مدیریت بحران شهرداری قم اجرای خط‌کشی ترافیکی و نقوش ترافیکی جهت مسیر امن تردد خودرو‌های امدادی در تونل‌ها و زیرگذر‌ها در دستور کار سازمان ترافیک قرار گرفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار