افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس امروز ۹ تیر ماه ۱۰ هزار و ۸۹۲ واحد افزایش یافت.

امروز ۹ تیرماه شاخص کل بورس با افزایش ۱۰ هزار و ۸۹۲ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۹۶ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۵ هزار و ۳۹۸ واحدی در سطح ۶۷۸ هزار و ۶۶۱ واحدی ایستاد تا شاهد روزی مثبت برای بازار سرمایه باشیم.

در جریان معاملات امروز نوری، بوعلی، حکمتی سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل بورس بودند. همچنین سه نماد ذوب، فولاد و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد‌های امروز بورس بودند. 

شاخص کل فرابورس هم امروز با افزایش ۱۴۱ واحدی در ارتفاع ۲۲ هزار و ۴۴۵ واحدی ایستاد. بپاس، زاگرس و شگویا هم سه نماد با بیشترین تاثیر بر این شاخص بودند.

امروز گروه خودرو با ارزش معاملاتی ۲۰۴ هزار میلیارد تومانی برترین گروه صنعتی بود و بعد از آن گروه شیمیایی و فلزات اساسی در جایگاه بعدی قرار گرفتند. همچنین امروز سه نماد دابور، سصوفی و سفارش بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، امروز پس از گذشت بیش از یک ماه طبق مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان روزانه قیمت سهام در بازارهای اول، دوم و نوآفرین فرابورس به مثبت و منفی ۶ درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی و مختلط به مثبت و منفی ۱۰ درصد تغییر کرد.

همچنين دامنه نوسان روزانه سهام در تابلو زرد بازار پایه مثبت و منفی ۳ درصد، تابلو نارنجی بازار پایه مثبت و منفی ۲ درصد و تابلو قرمز بازار پایه مثبت و منفی ۱ درصد است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار