۲۳ هزار و ۱۰۰ نفر حامی ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری هستند

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از حمایت ۲۳ هزار و ۱۰۰ نفر از ایتام و محسنین خبر داد.

علی منصوری گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از دوستداران حضرت علی (علیه‌السلام) با الگوگیری از ایشان در سامانه اکرام ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت را ۸ هزار و ۷۰۰ فرزند عنوان و بیان کرد: ۲۳ هزار و ۱۰۰ نیکوکار از این تعداد فرزند حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: فرزندان خانواده‌های نیازمند متأسفانه با مشکلات اقتصادی از جمله در زمینه تحصیل مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید


منصوری با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقمند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار