نماینده مجلس:‌

مردم به فرد کاردان و متعهد رای می‌دهند

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مردم با حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به فردی انقلابی،‌ کاردان، خادم مردم و متعهد به نظام جمهوری اسلامی رای می‌دهند.

هادی محمدپور روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای گناباد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فردی انقلابی و برخاسته از مردم و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود:‌ شرکت در انتخابات از اهمیت زیادی در سطوح داخلی و بین المللی برخوردار بوده و معیار مهم مشارکت در تعیین سرنوشت است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری شکل گرفته و مشارکت مردم در همه صحنه های دفاع از ارزشهای انقلاب بسیار مهم و حساس بوده و یکی از عرصه‌های حساس و سرنوشت ساز انتخابات است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مردم در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی با شرکت پرشور در انتخابات مختلف شامل شوراهای اسلامی، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند و امروز هم با مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در حمایت مردم از این نظام رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: فردی که با رای اکثریت مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود باید بدون هیچ گونه منافع حزبی و گروهی وزرای توانمند و کارآمد و متعهد خدمت به مردم را برای بررسی صلاحیت به مجلس شورای اسلامی معرفی کند تا شاهد کاهش مشکلات کشور باشیم.

محمدپور با بیان اینکه ساماندهی وضعیت اقتصادی مناطق محروم از اولویت‌های مجلس دوازدهم است، تصریح کرد: دولت چهاردهم باید با بررسی ریشه ای مسائل و مشکلات مردم در بخش‌های مختلف و با تعامل با نمایندگان مجلس برای رفع این تنگناها تلاش کند.

چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه هشتم تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی آغاز شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب ها: انتخابات ، رای گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.