دادستان تایباد:

بهبود جاده‌های نامناسب مهمترین خواسته مردم تایباد است

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: بهبود محور‌های نامناسب و جاده‌های ناایمن، مهمترین مطالبه و خواسته مردم مرزنشین این شهرستان است.

جعفر صدیقی دادستان عمومی و انقلاب تایباد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: محور‌های مواصلاتی تایباد به تربت جام و نیز خواف، وضعیت مناسبی ندارند و بهبود این جاده‌های ناایمن مهمترین مطالبه و خواسته مردم مرزنشین تایباد است.

وی افزود: هم اکنون پروژه دوبانده‌سازی مسیر تایباد-تربت جام در میانه عملیات عمرانی به تعویق افتاده است؛ در حالیکه طبق گفته‌های پیمانکار باید تا دهه فجر پارسال به بهره‌برداری می‌رسید.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد ادامه داد: تصادفات در صدر جرایم در این شهرستان قرار دارد که در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته بود و علت آن وضعیت نامطلوب راه هاست.

صدیقی بیان کرد: در ستاد پیشگیری از وقوع جرم نیز به صورت ویژه به وضعیت جاده تایباد-تربت جام پرداخته می‌شود؛ اما آنچه که مهم جلوه می‌کند، همراهی کارفرما با پیمانکار پروژه و وصول مطالبات آن است.

مدعی‌العموم تصریح کرد: همچنین ارتقای فرهنگ ترافیک و رعایت موارد ایمنی در رانندگی می‌تواند از وقوع بسیاری از تصادفات که منجر به مرگ افراد می‌شود، بکاهد.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد اضافه کرد: ساخت بیمارستان جدید یکی دیگر از خواسته‌های مردم این شهرستان می‌باشد که دستگاه قضا پیگیری‌هایی را در خصوص اختصاص زمین به این پروژه داشته است.

صدیقی ادامه داد: توسعه بخش اورژانس بیمارستان فعلی نیز در کوتاه‌مدت یک نیاز ضروری است که خواسته بیماران و حتی کارکنان حوزه بهداشت و درمان می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: پس از تصادفات، سرقت، رانندگی بدون گواهینامه و نزاع در رتبه‌های دوم تا چهارم جرایم عمده در تایباد قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با قاطعیت کامل در مقابل وقوع جرم و عوامل برهم‌زننده امنیت عمومی می‌ایستد که اکنون نتیجه آن برقراری یک آرامش و آسایش نسبی در مکان‌های عمومی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.